BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MILEAGE

25 June 2011

Entri ini hanya ingatan :)


i have great conversation last 2 days with adam mohammad tentang kawan , he mentioned

" liana , kdg kdg org yang mulut jahat tu , hati die lagi baik dari org yg mulut baik tu sendiri . kdg kdg , muka baik tu , lebih hipokrit. pandai muka muka "

yeah indeed , sepanjang perjalanan tu , aku terpikir . betol apa die cakap , hipokrit itu something yang kita boleh tgk kat semua org , including me . jgn nak kata tkda org tak pernah hipokrit kan ?
tapi , bila org yg hipokrit tu simpan selindung sebalik kebaikan , kesopanan dan seangkatan dengannya , aku rasa org mcm tu perangai lagi terok , sebab dia hipokrit dua kali .

aku selalu dengar , org cakap mcm mcm tentang perangai aku . yup , aku mengaku . aku mmg mcm tu , tapi tu diri aku . aku tak perlu nak pretend jadi baik just nak tunjuk kat org yang aku goody two shoes kan ? apa yang penting , family aku paham diri aku , kwn rapat aku tahu aku yang sebenarnya dan yang paling penting aku sendiri selesa dgn diri aku .
aku minta maaf tak dapat jadi perfect , tapi nobody perfect , tuhan cipta semua org dengan kelebihan dan kekurangan masing masing . betol tak ?

so ,cakaplah apa yang kau nak tentang diri aku . aku seriously , takpernah nak kesah . just ingat , kdg2 bila kita ckp tentang orang , ada org lain yg ckp pasal diri kita pulak . come think about it , siapa rasa nak jadi artis silakan lah bercakap tentang orang lain

maaf , sila tegur saya jika pandangan saya ini salah :)

0 pot-pet: