BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MILEAGE

20 August 2011

demam + kerja banyak = sila lihat gambar yang tertera di skrin




hey you you !

haha , weh berapa dekad aku tak update belogg . adalah dalam sebulan lebih kan ? lama tuhh . soryy bukan apaa . lately banyak gilaaa kerja nak kena buat . sampai boleh jadi biul kot , demam demam takpayah cerita lah kan ? rutin harian . hikhik .

lately , dengan kerja untuk proposal ice breaking lagi * presiden kelab yg berwawasan aku neh .Assignment subject agama dgn pengajian Malaysia lagi . mak aihhh . pile up kot !

tapi kurus tak jugak -.-' .

kesiann belogg aku neh , bersawang . labah labah boleh menggunakan belog aku ini sebagai rumah tumpangan beliau .

so . cik beloggg , dengan ini saya berjanji akan cuba meluangkan masa bersama dengan anda jika bukan 24/7 . miumiu <3

0 pot-pet: